If I Kms The Prob Will B Gone🌸 @shitty.ass.spam

R.I.P Loki 12/7/17 Life is way too short to leave the key to your happiness in someone else pocket @__now_or_never_ Ambrose Bierce S.I.T.R.P.A.K.T.S

If I Kms The Prob Will B Gone🌸 photos and videos

3 days ago

I could be chasin but my time would be wasted they got nothing on you baby

70
3 days ago

I'm still alive thought y'all should know

190
2 weeks ago

I'm back in service y'all hell yea

220
3 weeks ago

Omg it’s Tuesday I’m so done

190
3 weeks ago

Guys what it’s Saturday when did that happen

110
3 weeks ago

I just wanna wish everyone a good day and week. I actually don't know what day it is so like, have a good time guys I love you all

160
3 weeks ago

I like how things are going

130
3 weeks ago

My new lock screen I'm a single mf with all the time on my hands. Almost my birthday y'all I have no reason to live as of 17

130
4 weeks ago

Me & my sister y'all

100
4 weeks ago

Me being goofy. Don't pay attention to it keep scrolling

130
4 weeks ago

Your feed has been blessed

130
4 weeks ago

Y'all needed more pictures of me

100
4 weeks ago

Uhhh

120
4 weeks ago

Thassa facT

80
4 weeks ago

Maybe one day someone will come into my life and actually mean what they say...

90
last month

I'm falling this ain't coooolllll

30
last month

Tbh I usually tell people goodnight and then look at memes for another like.. 2... 5... Hours.. 🤷‍♀️

80
last month

Oh mY GOD GUYS HE HAS THIS ACCOUNT HE’LL SEE MY POSTS ABOUT HIM OH MY GODDDDD WHAT DO I DOOO OH NO HES GONNA SEE THISSSS BUT HES SSOOOOOO CUTEEE KDKSKNDND WHAT DO I DOOOOOOOOOOO (lmao jk I high key want him to see it all😂 )

70
last month

I'm gonna miss that

120
last month

Yea he def gave me this guys I can't sleep 🤤🤤

80
last month

And now I got you on my mind and you'll be there all night. If I remember Imma use that pick up line ”do your feet hurt? Because you been running through my mind all night” DAMN IM USING IT

100
last month

Yea guys its me lmaoooo I forgot about this.... Y'all play uhmmm I'm not that against CERTAIN Kyles anymoreeee 🙊🙊🙊

110
last month

My mom

110
last month

Well... If the Bible says so....

100
last month

I'd just let the dude go at that point

80
last month

The person who rolled this is a God and should be counted as nothing less

100
last month

Part of being a teenager is overusing pills

80
last month

Well that's a mood

100
last month

Hey guys, short enjoyable sex or long alright sex?

120
last month

Okay yea I'm beautiful

70
last month

A mood

130
last month

Yea I'm a lil bit of a gold digger that's not a problem right?

30
Load More ↓