JW @jannineweigel

When you think I‘m done, I‘ve only just begun.⁣ ⁣⁣ ⁣⁣⁣

Similar users

JW photos and videos

6 hours ago

3 years since we’ve seen each other!! I had so much fun with you yesterday, my throat still hurts from all the screaming & laughing on the rides😂 Thank you so much... love u!!!💓 @jasmine__clarke

11.6k69
2 days ago

It’s 4am here and I can’t sleep cause of jet lag... & while I’m lying in bed, all I can think about is pancakes ugh🤤💭🥞❤️

42.1k217
6 days ago

Bare faced

63.5k402
2 weeks ago

🍑🍑🍑

40.6k280
3 weeks ago

A Little More (อีกนิดหนึ่ง ) Unofficial Lyrics Video เพลงไทยเพลงใหม่ออกหลายวันแล้วใครยังไม่ได้ฟังลองไปฟังกันได้นะค้า เป็นอีกเพลงนึงที่คุณแม่แต่ง ถ้าใครชอบเพลงนี้ก็ฝากไปปั่นวิวกันเยอะๆด้วยนะคะ อิอิ🥰❤️

15.1k165
3 weeks ago

Birds are actually really cute if you don‘t think about the possibility that they might peck your eyes out..just sayin haha🤷🏻‍♀️🕊

24.1k161
3 weeks ago

🍰🍰🍰

81.5k445
4 weeks ago

Didn‘t know what to post so here is a fitting room selfie that I took today😜 It’s been almost 3 weeks since I’ve done any serious weight training and I’ve been ravenously eating everything I wanted...but now I‘m back on track again hahaha😂 wish me well!!💛

44.5k202
4 weeks ago

Missing Ho Chi Minh City already🇻🇳❤️

19.6k124
last month

Grateful to be alive❤️

46.7k258
last month

Great news for all my fans in California!🇺🇸❤️ I will have a live performance at the "Back To School Charity Concert" on August 17th. For more information please check the poster🥰

8.2k73
last month

Thank you so much for taking me around last night...I can’t believe it’s already been a year since the last time we met! I‘m truly blessed to have such a kind and sweet friend like you, and I‘m looking forward to go on some adventures together!❤️

22.9k91
last month

DAY 1 of #HillsongConference2019 about to begin, such a blessing to be here❤️

29.6k140
last month

ขอบคุณ @luxuryclinicthailand ที่ดูแลผิวให้พลอยชมพูด้วยนะคะ พี่ๆทุกคนน่ารักมาเลยค่า❤️

23.8k78
last month

Just casually smiling at the bay like any other normal person would do🌞

33.5k159
last month

xoxo❤️

23.9k125
last month

See you soon Sydney✈️🇦🇺

45k213
last month

I’ve been so busy this week but I just wanna let you guys know that I miss uuu❤️❤️❤️

44.9k338
last month

Hustle for that muscle💪🏻

55.4k307
last month

I got back to the gym, this time training on my own, for roughly a month now...usually I don’t share this aspect of my life with a lot of people because I’m really self-conscious about my workouts, but I thought it would be nice to post this and see how I’ll progress in the future. Given the fact, I still gotta work a lot on my form and performance because I’m far from being an expert haha Well yeah, here is my first 12.5KG Barbell Front Squat & Barbell Front Split Squat, (which honestly got my legs shaking so much😂 ) Oh, and P.S. excuse the unflattering double-chin angle lol

53.7k380
June 2019

Come join me in the world of CRASHER:Origin! You can download it in the link below, and I hope to see you in the game! #1stVerticalMMORPG . https://go.onelink.me/FBWM/spokeman

16.4k80
June 2019

Unfazed💬

38.8k232
June 2019

This may be the night that my dreams might let me know... all the stars are closer 🌟

28.4k166
June 2019

🌹

66.2k386
June 2019

Hello Singapore 🇸🇬❤️

59k340
June 2019

Welcome to Bangkok @newhopeclub ❤️🇹🇭 Thank you for such a memorable and wonderful night, the energy you guys gave was insane! Hope to see you back here again soon🙏🏻❤️

50.8k175
June 2019

My new cover of “Without Me” with @alvinchong123 will be premiering at 6PM Thai time!! Link in bio❤️

25.8k238
June 2019

Lol

42.2k358
May 2019

Dinnertime💜🦇 @objects of.desire.store #objectsofdesirestore

46.4k269
May 2019

Melody🐶🎶

10.8k90
May 2019

For all of those wondering, yes, this is my natural eye color🐿

54.1k388
May 2019

Quad bunz🌙 @sixpmthailand #sixpmthailand

43.9k271
May 2019

Back to the 2016 purple hair era💜💁‍♀️

50.8k298
May 2019

Heart eyes😍

61.5k405
Load More ↓