🦇 🕊 @chevleia

Similar users

🦇 🕊 photos and videos

June 2019

a lil glo never stopped a bitch from getting her money up 🔐 #lauramercier @lauramercier

12k0
May 2019

maybe it’ll help 🛐🍬

9.2k0
May 2019

good morning say hi to u moms for me

5.1k0
May 2019

all i wanted to do is eat you 🧁 shot w @jpeg01 for @_eyecandy 🕳 VERASEYECANDY.COM 🏴‍☠️ my favorite 🎃🥰

4k0
May 2019

but fr when we all fall asleep where do we go

6.2k0
April 2019

can only pray for a clear head

5k0
April 2019

in the membrane

2.5k0
April 2019

angelbitch💆🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

6k0
June 2019

👣 🖤

4.8k0
April 2019

#st00pid #420

9.6k0
April 2019

gotta get da paper baybeee can only catch a photo if u can catch meeeeeeee 🧸by: @jackimissyou

6.1k0
April 2019

happy monday i think my depressive episode is over 🤳🐕

11.2k0
April 2019

quieren chisme huh 🐕💅🏼🤳 @chinqpink chinqpinks.com

23.7k0
April 2019

i b like: "No, Lil Bitch” 🐕

19.8k0
April 2019

do ya chain hang lo

9.6k0
March 2019

blow up my fone 💔 ♨️she ask when i’m comin home 📍🍎🧛🏼‍♀️🖍

14.4k0
March 2019

guess they name

4.1k0
March 2019

can not even pretend...

6.5k0
March 2019

what the fuck yu think i miss summer but fuck this heat smh i’m ⏳

20.5k0
March 2019

ridin round n my cars low @dedgrl6 gets me 🗣 T_T

3.6k0
March 2019

💅🏼🥰💕🧫🦠📌🧪

17.6k0
March 2019

i did what i had to do

9.7k0
February 2019

be honest beyotch don’t front don’t lie lol first time i have the mental strength to do my makeup in a hot minute don’t mind me. i’m feeling better in dis bich 🐣 how you

20.1k0
February 2019

don’t got no time 2 b pressed now

7.4k0
February 2019

ain’t even tryna start nun

12.7k0
February 2019

if you’re lonely know i love you 💔💧

14k0
February 2019

i sang my heart out

7.5k0
February 2019

eye spy safe place trying to collect myself more than i do material objects but it’s sentimental so

5.9k0
February 2019

me n my valentine🤓 so much rage in one little person i’m at work tryna plan out my month n sched T_T what y’all doin today??? what kinda stuff u wana see me do before the year ends. a lot of options and projects to be done but so lil time. overwhelmed headass

8.5k0
February 2019

i’m hurt

26.8k0
January 2019

🖤find us in the back we don’t talk wit strangers ❤️ 💔no you weren’t invited we call you a traitor🖤

23.6k0
January 2019

at this shoot acting crazy but what they don’t know is i really am crazy so this is a lot of fun. making a mess. enough of my tongue already but. felt Sasha might delete later XD

25.6k0
January 2019

i miss summer lowkey 😭 i’m drunk smh!! but fr my toes are so cold. i’m done lmfao also i miss having nails i’m taking a break from acrylics n i miss myself 😭lol

32.9k0
January 2019

blood moon🥳

9.4k0
January 2019

up to no good .. . fr 🎪📸 @yawns69 this was the qutest night i danced til i KO

11.6k0
January 2019

do u remember where u were this time last year? who u were?

16.4k0
January 2019

and if u need me u know where i’m at

9.3k0
Load More ↓