Brooklyn and Bailey @brooklynandbailey

~19~ Twinning is trending. XΩ❤️ Watch our new video here👇🏼

Similar users

Brooklyn and Bailey photos and videos

3 days ago

Move out they said. It’ll be easy they said. . Click link in bio to watch us struggle (and be sad ) moving out!!

176.1k298
5 days ago

Every brunette needs a ....brunette friend? That didn’t quite work lol

166.5k331
2 weeks ago

The fam😍 comment down below who you think looks the most like our mom!

265.7k6k
2 weeks ago

Comment down below which one is Brooklyn... some of our friends couldn’t figure it out and we filmed the whole thing lol! Link in bio to watch!!

387.5k12.4k
3 weeks ago

Little do you know we had to get dressed in the trunk of my car for this pic

128.9k170
3 weeks ago

Rylan is me during finals week

133.9k197
3 weeks ago

Hi if you wanna make my day go watch our new formal video! Link in bio: )

168.7k358
3 weeks ago

This filter really did somethin’ to our eyes 😂

205.6k586
4 weeks ago

Off to formal we go❤️

278.8k768
4 weeks ago

Me: *tries to act casual about the fact that a psychic just predicted my future* Click the link in bio to watch the video!

129.2k241
4 weeks ago

Comment 🐚 when you see one of the new products launching tomorrow!! (Ppssst...watch our story to see the whole collection! )

129.7k497
4 weeks ago

Everyone makes a big deal out of finals week but TBH the worst week of the whole semester is always the week before finals because that’s when all the classes have their last tests and it’s not a spaced out schedule like finals week usually is....anyone else agree?

136.9k363
4 weeks ago

Guys I swear I am not that much shorter than Brooklyn lol I was just slouching....also let’s talk about how there is a 3 year difference between us and @kamrinoel and almost a 6 year difference between us and @rylanoliviamcknight and they are BOTH taller than us🙄

297.9k745
5 weeks ago

Adventure is out there

143.4k257
5 weeks ago

My sister told me this pose looked awkward IRL but it turned out so pretty in the picture so 🤷🏻‍♀️

165.2k455
last month

My face when I realize you haven’t watched our new Swimsuit haul yet lol! Guys, we tried a new filming and editing style this year and I want to know if you like it so click the link in our bio to watch and then COME BACK AND LEMME KNOW WHATCHA THOUGHT❤️ PS. It’s henna (not a tattoo ) guys don’t panic😂

182.2k667
last month

We are heading into the last few weeks of our freshman year of college (it feels like yesterday I was applying to get in ), like seriously where did the time go...

237.4k650
last month

Happy earth day to the beautiful place we call home!! 🌎

142.9k181
last month

Home for the holiday💛

156k360
last month

we look pretty different in this pic... so are we really identical?! Find out by clicking the link in our bio! (peep new products up on our website go check them out )

137.4k271
last month

Missing this place!!!!! (Also link in shop link highlights if you want to know where the shorts are from!! )

138.2k294
last month

I couldn’t think of a caption for this picture that didn’t include how much I love this guy so...hey guys I really love this guy😂 comment down below if you can think of a better caption lol

199.4k596
last month

Okay before you scroll past, you must listen to the story behind this duck😂 We went to a zoo in Florida and decided to feed the fish. This duck waddled up to Brooklyn and kept quacking at her for food. She decided to feed it and even got the duck to jump for for the treat. We finally left and no joke guys, this duck followed us for the next HOUR while we were at the zoo! I like to joke with brooklyn and tell her that duck was her soulmate lol😂 Anyone else have some funny animal stories?

179.3k632
last month

Rmr how we told y’all about how obsessed we were with Secret’s #AluminumFree Deodorant? Yep, still obsessed!! No white marks on our clothes bc it goes on clear...literally a life saver!! @secretdeodorant #ad

161.7k304
last month

Me trying to keep my dignity after today’s video...link in bio to watch what happened!

153.7k326
last month

Ice cream is my one true love tbh

217.5k624
last month

Don’t forget my mom wrote a book and you can get it!!! Click the link in @mindymcknight bio to shop!!

149.7k301
last month

Goodbye long hair, hello short! PS. Peep our brand new hair clips coming soon!!! • • • #shorthair #aprilfools #jokes thanks @asa_howard for the edit lol

287.1k3k
last month

if you want to know my most embarrassing moment pls go click the link in bio i promise you won’t regret it. PSA: it’s not a tattoo

156.7k396
March 2019

Off campus for the weekend! Current go-to weekend wardrobe 😍 #arizonajeanco #azyouare #ad

172.8k423
March 2019

Beach babe

150.3k304
March 2019

Spilling the sorori-TEA in today’s video! Link in bio to watch us address all of y’all’s assumptions about sororities + our NEW SPRING COLLECTION is available RIGHT NOW!

112.2k206
March 2019

OMG guys! Our new spring collection is available TOMORROW! We're so excited for y'all to try all the new scrunchies and stampers. P.S. We have limited amounts so make sure you get them before they're gone!

136.4k309
March 2019

HAPPY BRAILEYER DAY!!! We seriously can’t thank you guys enough for always loving and supporting us year after year (now going on 6 years! ) Y’all have literally watched us grow up! We ❤️ you guys!

204.7k605
March 2019

The unofficial triplet

182.4k461
March 2019

Y'all guess what? Our new spring collection is coming your way March 20th. You don't want to miss out on this!

169.1k385
March 2019

Hello hi yes we have literally just posted a new video all about the things you are doing wrong with your bra so like... you know you need to go watch it now. LINK IN BIO

185.3k484
March 2019

Been soaking up the sun and getting SO many good pics😍

213.2k585
Load More ↓